IMAP dokončil 71 transakcí v maloobchodním a spotřebitelském odvětví od roku 2015

Maloobchod


Společnosti zaměřené na produkty pro spotřebitele se musí neustále přizpůsobovat změnám v životním stylu a vkusu spotřebitelů, zatímco si udržují schopnost nabídnout mimořádnou hodnotu svým zákazníkům. Snaha o zachování udržitelné pozice na trhu v digitální éře při využití úspor z rozsahu je řídícím faktorem při strategickém rozhodování a M&A aktivitách. Maloobchod byl dlouho považován za zkonsolidované odvětví na mnoha tradičních trzích, ale společnosti momentálně často čelí nové konkurenci a silným hrozbám, např. v podobě přímého nákupu spotřebitelů od výrobců.

Segmenty malobochodu, který pokrýváme

  • Móda a oblečení
  • Produkty pro osobní hygienu a domácnost
  • Domácí potřeby, spotřebiče a nábytek
  • Potřeby pro volný čas
  • Sportovní potřeby
  • Osobní služby
  • Potraviny a léčiva
  • Všeobecný maloobchod
  • Oděvní a módní doplňky
  • Potřeby, péče a potrava pro domácí mazlíčky
  • Hotely, resorty, ubytování a výletní plavby
  • Restaurace a bary
  • Kasina, herní průmysl a jejich služby
  • Zařízení pro volný čas a rekreaci a s tím spojené služby a produkty
  • Mediální a zábavní vysílání